Školy

Zde zveřejňujeme školy, které podle našich informací vytvářejí nadstandardní podmínky pro rozvoj nadání. Zkušenosti konkrétních osob se ale mohou lišit v závislosti na učiteli, který opatření uvádí do praxe, třídnímu kolektivu, osobnosti žáka, jeho preferovaného učebního stylu, atd. Přehled škol tedy není vyčerpávající a úplný.

Budeme rádi, když své pozitivní zkušenosti se školami, které dobře pracují s nadáním, sdělíte na email: zdenek.smrcka@npi.cz. Případně se můžete vyjádřit v diskuzi na Fóru.

Mateřská škola, Ostrava-Poruba, Čs. exilu 670, příspěvková organizace

Mateřská škola, KSPN
V roce 2010 navázala škola spolupráci s MENSOU ČR. Všechny aktivity probíhají v kompetenci třídních koordinátorů nadání, které organizačně řídí koordinátor Talent centra školy. Jednou měsíčně se kolegyně scházejí a vzájemně se inspirují, předávají si...

Základní škola a mateřská škola Ludgeřovice, příspěvková organizace

Mateřská škola, Základní škola, KSPN
Základní škola spolupracující s Mensou

Mateřská škola Ostrava, Hornická 43A, příspěvková organizace

Mateřská škola, KSPN
Jsme mateřská škola s rozšířenou koncepcí technického vzdělávání. Vyhledáváme, rozvíjíme a podporujeme nadání a talenty již v předškolním věku.

Mateřská škola Ostrava-Hrabůvka, Adamusova 7, p. o.

Mateřská škola, KSPN
Mateřská škola spolupracující s Mensou ČR.

MŠ, Havířov-Město, Radniční 7, p.o.

Mateřská škola, KSPN
mateřská škola

ZŠ a MŠ Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, p.o.

Mateřská škola, Základní škola, KSPN
Aktivity pro nadané žáky základní školy v oblasti přírodovědné, technické, logické a nadané děti v mateřské škole.

Gymnázium Olgy Havlové, Ostrava-Poruba, p.o.

Gymnázia, KSPN
Fakultní škola Ostravské univerzity, Přidružená škola UNESCO

ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Provaznická 64, p.o.

Základní škola, KSPN
Specializovaná výuka intelektově nadaných žáků od 1. ročníku.

Ostravská univerzita, Přírodovědecká fakulta

Vysoká škola, KSPN KKS
CVVPT

MŠ Ostrava, Varenská 2a, p.o.

Mateřská škola, KSPN KKS
Motto školy „Vychovávat dítě znamená vychovávat sám sebe!“ vystihuje podstatu našeho přístupu k dětem.